|
Carlos de Pilar Flugzeughandel - Nasze aktualne oferty
Piper Seneca I non Turbo, Garmin 430, sold |
[SPRZEDANY] € 68.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot wielośmigłowy | Producent: | Piper | Model: | Seneca I non Turbo, Garmin 430, sold | Rok produkcji: | 1972 | Nr. rejestracyjny: | D-reg | Cechy charakterystyczne: | Sprzęt IFR Zawsze hangarowany | Przegląd: | 1/2020 | Lokalizacja: | Niemcy | Całkowity czas (TTAF): | 3200 h | Cena: | € 68.000 (~ zł 294.494)[SPRZEDANY] | Opodatkowany w UE: | tak | VAT wydzielony: | nie | Wszystkie szczególy |
Sprzedawca |
Carlos de Pilar Flugzeughandel www.carlos-de-pilar.de Postfach 1529 82157 Gräfelfing Niemcy
Tel.: [+49] - (0)89 - 8542303 Fax: [+49] - (0)89 - 853176 |
Kontakt do Sprzedawcy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot wielośmigłowy | Producent: | Piper | Model: | Seneca I non Turbo, Garmin 430, sold | Rok produkcji: | 1972 | Nr. rejestracyjny: | D-reg | Cechy charakterystyczne: | Sprzęt IFR Zawsze hangarowany | Przegląd: | 1/2020 | Lokalizacja: | Niemcy | Całkowity czas (TTAF): | 3200 h | Cena: | € 68.000 (~ zł 294.494)[SPRZEDANY] | Opodatkowany w UE: | tak | VAT wydzielony: | nie | Liczba pasażerów: | 1+5 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 2 | Producent/Model: | Conti Tsio 360 | Conti TSIO 360 | Zasilanie/Moc: | 200 PS | 200 PS | TBO (hours): | 2000 h | 2000 h | SOH: | 1800 h | 1800 h | Śmigło - Producent/Model: | Hartzell | Hartzell |
Opis/Charakterystyka silnika | Engine LH 290 hrs
Engine RH 1850 hrs
Propeller LH new
Propeller RH 822 hrs
plane had a prop strike during taxi recently and the engine had been inspected and the propeller renewed. |
Awionika | currently VFR, IFR possible
Garmin 430 COM NAV, with 8,3, FM Imunity
King KX 125
Garmin GMA 340
Garmin GTX 330 XPDR
Garmin 100 GPS inop
DME
ADF
Autopilot Altimtic III C with ALT Hold
Interkom |
Inspection Status | Complete overhaul of all magnetos
New Power pack for undercarriage
Automatic defrosting for propellers and wings
new replacement equipment worth 58 000€. |
Inne uwagi | all Logs complete from 1982
no Damage, only 1 elevator was new installed |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|