|
CH-7 CH-77 Ranabot |
cena na żądanie |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Helikopter (Silnik Tłokowy) | Producent: | CH-7 | Model: | CH-77 Ranabot | Rok produkcji: | 2018 | Nr. rejestracyjny: | 83AUE | Numer seryjny: | 78 | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | Przegląd: | 3/2024 | Lokalizacja: | Francja, chambley airport, LFJY | Całkowity czas (TTAF): | 173 h | Cena: | cena na żądanie | Opodatkowany w UE: | tak | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Helikopter (Silnik Tłokowy) | Producent: | CH-7 | Model: | CH-77 Ranabot | Rok produkcji: | 2018 | Nr. rejestracyjny: | 83AUE | Numer seryjny: | 78 | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | Przegląd: | 3/2024 | Lokalizacja: | Francja, chambley airport, LFJY | Całkowity czas (TTAF): | 173 h | Cena: | cena na żądanie | Opodatkowany w UE: | tak | Liczba pasażerów: | 1+1 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | Epapower SA-R917Ti | Numer seryjny: | 63 | Zasilanie/Moc: | 135 PS | Czas całkowity: | 173 h | Last engine overhaul: | 03/2024 | SNEW: | 173 h | Śmigło - Producent/Model: | Rotor | Śmigło - Czas całkowity: | 173 h |
Awionika | Transponder Trig TT22 Mode S
Radio Becker AR6201 8,33 kHz (F-JCXN)
Flybox EPA Power Motec 125 Engine monitoring system with fuel level monitoring camera. |
Wyposażenie | Very nice CH77 Ranabot, the best one on the market!
Airframe Serial nbr: 78.
Engine: Epapower SA-R917Ti, Serial Nr: 63, Power 135 hp.
Fresh 5 year inspection and 200 hour inspection , all SB done, the helicopter is now upgraded to the latest technology and corresponds to a new CH77 helicopter.
Everything was done professionaly at Helisport Italy in march 2024.
In total I invested Eur 29,500.
Can be viewed in EDRM (Germany) LFJY, or in Villanova d'Asti Italy (https://www.ch-7helicopter.com)
(at the Moment still with Heli-Sport in Villanova d'Asti Italy) after the overhaul as listed above.
I'm the second owner. No accident.
Fuel 65 lt.
Flown regularly.
Heating.
12 V sockets for additional equipment in the cockpit.
Ground handling wheels.
Always kept in hangar and fully covered, original cover set (fuselage and rotors).
Trailer included ( Custom made for CH77 ).
Dual controls.
Strobe light.
Registered in French ultralight category. Class 6. |
Modifications/Conversions | neant |
Inspection Status | mars 2024 |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|