|
Cessna CITATION II SP C-551 SINGLE PILOT-- SOLD |
[SPRZEDANY] € 1.150.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Odrzutowiec | Producent: | Cessna | Model: | CITATION II SP C-551 SINGLE PILOT-- SOLD | Rok produkcji: | 1980 | Nr. rejestracyjny: | D-reg | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany Wpisany do rejestru handlowego Standard JAR-OPS 1 | Przegląd: | 5/2024 | Lokalizacja: | Niemcy, EDDM | Całkowity czas (TTAF): | 7476 h | Cena: | € 1.150.000 (~ zł 4.980.420)[SPRZEDANY] | Opodatkowany w UE: | tak | Wszystkie szczególy |
Sprzedawca |
Carlos de Pilar Flugzeughandel www.carlos-de-pilar.de Postfach 1529 82157 Gräfelfing Niemcy
Tel.: [+49] - (0)89 - 8542303 Fax: [+49] - (0)89 - 853176 |
Kontakt do Sprzedawcy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Odrzutowiec | Producent: | Cessna | Model: | CITATION II SP C-551 SINGLE PILOT-- SOLD | Rok produkcji: | 1980 | Nr. rejestracyjny: | D-reg | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany Wpisany do rejestru handlowego Standard JAR-OPS 1 | Przegląd: | 5/2024 | Lokalizacja: | Niemcy, EDDM | Całkowity czas (TTAF): | 7476 h | Cena: | € 1.150.000 (~ zł 4.980.420)[SPRZEDANY] | Opodatkowany w UE: | tak | Liczba pasażerów: | 2+8 | Lądowania: | 6951 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 2 | Producent/Model: | Pratt u Whitney | Pratt u Whitney | TBO (hours): | 3500 h | 3500 h | Last engine overhaul: | 05/2024 | - | SHSI: | 10 h | 1700 h |
Opis/Charakterystyka silnika | right engine has 50 hours until HSI,
left engine has a fresh HSI, ca.1740 h has until next HSI
the plane come with a spare engine for patting out that has reached TBO, s perserved and in running condition |
Awionika | Garmin 750 , 8,3 Channel Spacing
Garmin 650 , 8,3 Channel Spacing
Dual Garmin 330 Mode S
ADF
A/P +FD dual
full Copilot Instruments with FD + AP
Colour WX Radar
DME dual
full Copilot Instruments including HSI and Flightdirector and Autopilot-switsching LH+RH |
Wyposażenie | FREON AIRCONDITION for better Cooling on Ground
Thrust Reverser, that saves the brakes |
Zewnętrze | fair paint in good condition |
Wnętrze | beige Leather Interieur, redone Ceiling with Ultraleather in 2015 |
Modifications/Conversions | Purchase Price includes the fresh Phase V Inspection / DOC 10
and fresh ARC valid until 31-Jul-2026
Aircraft had a light Parking Damage in a hangar, properly repaired by Cessna Service Center and full documentated |
Inspection Status | PHASE V Inspection
on Cesscom
on current EU OPS Status
all AD +SB current
CAMO controlled |
Inne uwagi | IF AIRCRAFT IS SOLD WITHIN EU THE PRICE IS SUBJECT TO ADD 19 % MWST / VAT
falls der Käufer EU Bürger ist, versteht sich der Kaufpreis zuzüglich 19% Mwst, Mwst ist ausweisbar. |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|