|
Cessna 414A Chancellor AW RAM IV |
zł 1.970.514 € 455.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot wielośmigłowy | Producent: | Cessna | Model: | 414A Chancellor AW RAM IV | Rok produkcji: | 1978 | Nr. rejestracyjny: | D-INRR | Numer seryjny: | 414A0097 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany Wpisany do rejestru handlowego | Przegląd: | 6/2024 | Lokalizacja: | Niemcy, Hildesheim, EDVM | Całkowity czas (TTAF): | 3200 h | Cena: | € 455.000 (~ zł 1.970.514) | VAT wydzielony: | nie | Wszystkie szczególy |
Sprzedawca |
Sky Fox Maintenance GmbH Fokkerstr. 5 31137 Hildesheim Niemcy
Tel.: +49 (0) 5121 928 75 0 Fax: +49 (0) 5121 928 75 99 |
Kontakt do Sprzedawcy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot wielośmigłowy | Producent: | Cessna | Model: | 414A Chancellor AW RAM IV | Rok produkcji: | 1978 | Nr. rejestracyjny: | D-INRR | Numer seryjny: | 414A0097 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany Wpisany do rejestru handlowego | Przegląd: | 6/2024 | Lokalizacja: | Niemcy, Hildesheim, EDVM | Całkowity czas (TTAF): | 3200 h | Cena: | € 455.000 (~ zł 1.970.514) | VAT wydzielony: | nie | Liczba pasażerów: | 6+1 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 2 | Producent/Model: | Continental TSIO-520-NB | Continental TSIO-520-NB | Numer seryjny: | 233976R | 244844R | Zasilanie/Moc: | 325 PS | 325 PS | Czas całkowity: | 300 h | 300 h | TBO (hours): | 1600 h | 1600 h | TBO (years): | 12 yrs | 12 yrs | Last engine overhaul: | 01/2018 | 01/2018 | SMOH: | 300 h | 300 h | Śmigło - Producent/Model: | Hartzell Propeller PHC-C3YF-2UF | Hartzell Propeller PHC-C3YF-2UF | Śmigło - Czas całkowity: | 300 h | 300 h | Śmigło - Czas 1: | 300 h SNEW | 300 h SNEW |
Opis/Charakterystyka silnika | RAM IV Upgrade |
Awionika | Garmin GTN 750 with Garmin GMA 35
Garmin GTN 650
Bendix King KDF-805
Bendix King KN 62A
Bendix RDR 160
Garmin GTX 330ES ADS-B Out
Cessna 800B Integrated Flight Control
Insight Engine Monitor
Artex ME 406 |
Modifications/Conversions | RAM IV Upgrade
RAM Gross weight increases
R/H Flight Instruments
RAM VG’s
RAM Winglets
RAM Body Strikes |
Inspection Status | Cessna SID Done
Maintained by Part 145
Under CAMO |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|