|
Cessna C 340 A II, RAM Conversion, 325 hp, Vortex Gen.- Q Tip Props, Aircindontion, higher Grossweight, SORRY SOLD |
[SPRZEDANY] |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot wielośmigłowy | Producent: | Cessna | Model: | C 340 A II, RAM Conversion, 325 hp, Vortex Gen.- Q Tip Props, Aircindontion, higher Grossweight, SORRY SOLD | Rok produkcji: | 1980 | Nr. rejestracyjny: | OE-XXX | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR | Przegląd: | 6/2019 | Lokalizacja: | Niemcy, München | Całkowity czas (TTAF): | 3596 h | Cena: | cena na żądanie[SPRZEDANY] | Opodatkowany w UE: | tak | VAT wydzielony: | tak | Wszystkie szczególy |
Sprzedawca |
Carlos de Pilar Flugzeughandel www.carlos-de-pilar.de Postfach 1529 82157 Gräfelfing Niemcy
Tel.: +49 89 8542303 Fax: [+49] - (0)89 - 853176 |
Kontakt do Sprzedawcy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot wielośmigłowy | Producent: | Cessna | Model: | C 340 A II, RAM Conversion, 325 hp, Vortex Gen.- Q Tip Props, Aircindontion, higher Grossweight, SORRY SOLD | Rok produkcji: | 1980 | Nr. rejestracyjny: | OE-XXX | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR | Przegląd: | 6/2019 | Lokalizacja: | Niemcy, München | Całkowity czas (TTAF): | 3596 h | Cena: | cena na żądanie[SPRZEDANY] | Opodatkowany w UE: | tak | VAT wydzielony: | tak | Liczba pasażerów: | 2+4 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 2 | Producent/Model: | Continental TSIO-520-NB | Continental TSIO-520-NB | Zasilanie/Moc: | 325 PS | 325 PS | Czas całkowity: | 696 h | 696 h | TBO (hours): | 1600 h | 1600 h | Last engine overhaul: | 12/2007 | 12/2007 | Śmigło - Producent/Model: | Hartzell PHC-C3YF-2UF/FC7663DB-2Q | Hartzell PHC-C3YF-2UF/FC7663DB-2Q | Śmigło - Czas całkowity: | 696 h | 696 h |
Opis/Charakterystyka silnika | Engines:
Teledyne
Continental:
RAM IV 325 hp Conversion
in 12.2008
TSIO-520-NB
STC SA4241SW
TBO: 1’600
LH since new 12/07/1996
RH since new 12/07/1996
Propeller:
Hartzell PHC-C3YF-2UF/FC7663DB-2Q
new 12.2007
LH since new 12/07/1996
RH since new 12/07/1996 |
Awionika | IFR certified
COM1/NAV1 Garmin 430 coupled to A/P
HSI-LH
HSI-RH
Artificial Horizonts 2 per side
Electr.Horizon 3rd
Audio panel Bendix/King KMA 24
COM2/NAV2 Bendix/King KX 155, 8,3
GPS 2/ RNAV Bendix/King KLN 90B
ADF King KR 87 / KI 228
DME King KN 64
Transponder 1 TRIG TT31 Mode S
Trensponder 2 Garmin GTX 330 Mode S
Weather Radar Bendix/King RDR 2000
Stormscope WX-1000 |
Wyposażenie | Aircondition
Altimeter LH
Altimeter RH
Engine Instruments jp instrument EDM760
Shadin fuel flow Digiflo
Autopilot KING Bendix with ALT Hold
AltiTrak(inop)
Prop Syncrophaser
Yawdamper
ELT 406 MHZ
3rd COM Becker Emergency COM with EPU
EPU
Heater
(emergency) Oxygen System built in
two pitot systems
fire extinguisher
first aid kit
hot windshield new (14.000USD)
aux fuel pumps
2 sucction pumps
VORTEX Generators
tow bar
until 7/2017 Austrian AOC 092
EASA Part 145 / AT.145.004
heated Props & Windshield,
Boots
Tip Tanks
Aux Tanks
MAIN: 100 USG=600 lbs,
AUX: 63 USG=240 lbs
Weights:
MTOW:6290 lbs=2853 kg,
MRAW=6330
MLAW=5990 lbs=2712 kg,
MZFW=5630
EW: 4694 lbs
useful Load: 1595,2 lbs |
Zewnętrze | fair recent paint |
Wnętrze | grey Leather Seats
custom carpets |
Modifications/Conversions | RAM IV Conversion
Vortex Generators |
Inspection Status | FULL SID Inspection up to date |
Inne uwagi | AIRCRAFT WAS OPERATED IN AOC THE LAST 10 YEARS
ALWAYS COMERCIAL MAINTENANCE |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|