|
Piper PA34-220T Seneca III |
zł 799.197 € 190.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot wielośmigłowy | Producent: | Piper | Model: | PA34-220T Seneca III | Rok produkcji: | 1982 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany | Przegląd: | 7/2024 | Lokalizacja: | Francja | Całkowity czas (TTAF): | 4965 h | Cena: | € 190.000 (~ zł 799.197) | Opodatkowany w UE: | nie | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot wielośmigłowy | Producent: | Piper | Model: | PA34-220T Seneca III | Rok produkcji: | 1982 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany | Przegląd: | 7/2024 | Lokalizacja: | Francja | Całkowity czas (TTAF): | 4965 h | Cena: | € 190.000 (~ zł 799.197) | Opodatkowany w UE: | nie | Liczba pasażerów: | 6 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 2 | Producent/Model: | Continental LTSIO-360-KB | Continental TSIO-360-KB | Zasilanie/Moc: | 220 PS | 220 PS | Czas całkowity: | 2160 h | 2160 h | SMOH: | 1490 h | 1490 h | Śmigło - Producent/Model: | MC CAULEY 3AF32C509C/GL82NFA-6 | MC CAULEY 3AF32C509C/GL82NFA-6 | Śmigło - Czas całkowity: | 2000 h | 2000 h | Śmigło - Czas 1: | 281 h SMOH | 281 h SMOH |
Opis/Charakterystyka silnika | Airframe TTSN : 4965h
Engine #1 :
Model - Continental LTSIO-360-KB
TBO - 2160h
TSOH - 1490h
3 cylinders renewed in 2023
Engine #2 :
Model - Continental TSIO-360-KB
TBO - 2160h
TSOH - 1490h
Propeller #1 :
Model - MC CAULEY 3AF32C509C/GL82NFA-6
TBO - 2000h
TSOH - 281h
Propeller #2 :
Model - MC CAULEY 3AF32C509C/GL82NFA-6
TBO - 2000h
TSOH - 281h
Both alternators, starters and magnetos checked in 2024 by Loma Air. |
Awionika | Nav/COM1 - Garmin GTN650 (updated)
COM2 - Bendix KY 197A TSO
NAV2 - Bendix KN 53 TSO
Transponder - Garmin GTX330
ADF - Bendix KR87 TSO
Autopilot - Century
Audio panel - Garmin GMA345 (installed in 2024)
ELT
DME - Bendix KN63
Weather radar - RDR2000 (checked in 2024) + Avidyne FlightMax EX500 |
Wyposażenie | Janitrol :
Model - B3040 (inconel version, no TBO)
New heater installed in 2023 |
Zewnętrze | New paintings in 2022 : 10/10
No damage. |
Wnętrze | Seats, carpet and all leather side panels renewed in 2022 : 10/10 |
Modifications/Conversions | Nayak nacelle tanks add-on for 5h flight autonomy. |
Inspection Status | Checked by LBA in 2024 |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|