|
Tecnam P2006T [Współwłasność 1/3] |
zł 498.653 [1/3] CHF 110.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot wielośmigłowy | Producent: | Tecnam | Model: | P2006T | Rok produkcji: | 2011 | Nr. rejestracyjny: | HB-LBU | Numer seryjny: | 071 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany | Przegląd: | 9/2024 | Lokalizacja: | Szwajcaria, Speck-Fehraltorf, LSZK | Całkowity czas (TTAF): | 1100 h | Typ oferty: | Współwłasność 1/3 | Cena: | CHF 110.000 (~ zł 498.653) | Opodatkowany w UE: | nie | VAT wydzielony: | tak (8%) | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot wielośmigłowy | Producent: | Tecnam | Model: | P2006T | Rok produkcji: | 2011 | Nr. rejestracyjny: | HB-LBU | Numer seryjny: | 071 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany | Przegląd: | 9/2024 | Lokalizacja: | Szwajcaria, Speck-Fehraltorf, LSZK | Całkowity czas (TTAF): | 1100 h | Typ oferty: | Współwłasność 1/3 | Cena: | CHF 110.000 (~ zł 498.653) | Opodatkowany w UE: | nie | VAT wydzielony: | tak (8%) | Liczba pasażerów: | 3 | Lądowania: | 2200 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 2 | Producent/Model: | Rotax 912 S3 | Rotax 912 S3 | Zasilanie/Moc: | 100 PS | 100 PS | Czas całkowity: | 1600 h | 1600 h | TBO (hours): | 2000 h | 2000 h | Śmigło - Producent/Model: | MT Propeller | MT Propeller | Śmigło - Czas całkowity: | 120 h | 120 h |
Awionika | Glass cockpit Garmin 950, Jeppesen Chartview, Autopilot S-TEC 55X, Flarm
Standby instruments: Airspeed Indicator, Attitude Indicator, Altimeter |
Wyposażenie | IFR certified incl. LPV
Retractable gear, constant speed propellers
Electric fan |
Zewnętrze | White with brown lines, condition 9/10 |
Wnętrze | 2 pilots and 2 passengers, beige leather seats, condition 7/10 |
Inspection Status | Under CAMO in Switzerland
1000h inspection completed 04/2024
2x Propeller & Governor overhaul 04/2024 |
Inne uwagi | Hangar in LSZK
Excellent availability (ownership shared equally 1/3 each) and ideal for European travel
Purchase price includes 1/3 share of provisions for engine overhaul
No damage history
Aircraft share subject to prior sale without notice |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|