|
Vulcanair Vulcanair P68 Observer 2 |
zł 1.972.095 € 470.050 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot wielośmigłowy | Producent: | Vulcanair | Model: | Vulcanair P68 Observer 2 | Rok produkcji: | 2006 | Nr. rejestracyjny: | N528SA | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | Przegląd: | 10/2024 | Lokalizacja: | Niemcy | Całkowity czas (TTAF): | 971 h | Cena: | € 470.050 (~ zł 1.972.095) | Cena netto: | zł 1.657.223 € 395.000 | Opodatkowany w UE: | tak | VAT wydzielony: | tak (19%) | Wszystkie szczególy |
Sprzedawca |
K-aircraft Jets & Props, Inh. Klaus Kuehl Imhofstr. 2b 86830 Schwabmuenchen Niemcy
Tel.: +49 (0)82329964961 |
Kontakt do Sprzedawcy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot wielośmigłowy | Producent: | Vulcanair | Model: | Vulcanair P68 Observer 2 | Rok produkcji: | 2006 | Nr. rejestracyjny: | N528SA | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | Przegląd: | 10/2024 | Lokalizacja: | Niemcy | Całkowity czas (TTAF): | 971 h | Cena: | € 470.050 (~ zł 1.972.095) | Cena netto: | zł 1.657.223 € 395.000 | Opodatkowany w UE: | tak | VAT wydzielony: | tak (19%) |
Silnik(i) | Liczba silników: | 2 | Producent/Model: | Lycoming IO-360-A1B6 | Lycoming IO-360-A1B6 | Zasilanie/Moc: | 200 PS | 200 PS | Czas całkowity: | 971 h | 971 h | TBO (hours): | 2000 h | 2000 h | TBO (years): | 12 yrs | 12 yrs | SNEW: | 971 h | 971 h | Śmigło - Producent/Model: | Hartzell HC-C2UF/FC7666A-4, 2-blade | Hartzell HC-C2UF/FC7666A-4, 2-blade | Śmigło - Czas całkowity: | 971 h | 971 h | Śmigło - Czas 1: | 971 h SNEW | 971 h SNEW |
Opis/Charakterystyka silnika | Engine(s)
Lycoming IO-360-A1B6 rated at 200 hp
TBO 2000 hr or 12 years recommended
l/h 971 SN: leak test 72 / 75 / 75 / 76 of 80 psi
r/h 971 SN: leak test 72 / 75 / 75 / 76 of 80 psi
Propeller(s)
Hartzell HC-C2UF/FC7666A-4, 2-blade
TBO: 2000 hr or 6 years recommended
l/h: 971 SN r/h 971 SN |
Awionika | Audio/Marker: Garmin GMA-340
COM/NAV/GPS: Garmin GNS-430W
COM/NAV/GPS: Garmin GNS-430
Transponder: Garmin GTX-330
Engine instruments: Garmin 2 x GI-275 EIS
Autopilot/flight director: King KFC-150 incl. ALT preselect
PFD/MFD: Aspen 3 x Evolution PROMAX |
Wyposażenie | "Standby instruments: horizon, airspeed, altimeter"
ELT
Garmin USD hub
Main wheel fairings
Camera hatch
15A output for camera system
Air Conditioning
Strobe lights
Extended fuel tanks (670 liters)
Garmin Connext Flight Stream 210 |
Zewnętrze | Allover White with Red stripes in excellent condition (8 of 10) |
Wnętrze | Excellent interior with Grey/Brown leather seats (9 of 10) |
Inspection Status | Annual: October
Maintenance: Last annual/100-hr inspection completed in October 2024 at 941 TT. |
Inne uwagi | History: This aircraft was registered as N78AG until 2016. It is registered as N528SA since then. It has no known damage history. In July 2012 both engines and props where repaired because of metal in the oilfilters.
Aircraft Subject to Prior Sale or Removal from Market without Notice. Specification Subject to Verification by Purchaser. |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|