|
Aerospool WT9 |
zł 554.342 € 128.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Aerospool | Model: | WT9 | Rok produkcji: | 2011 | Nr. rejestracyjny: | D-MTUO | Numer seryjny: | DY-426/2011 | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | Przegląd: | 4/2023 | Lokalizacja: | Niemcy, Mendig, EDRE | Całkowity czas (TTAF): | 610 h | Cena: | € 128.000 (~ zł 554.342) | VAT wydzielony: | nie | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Aerospool | Model: | WT9 | Rok produkcji: | 2011 | Nr. rejestracyjny: | D-MTUO | Numer seryjny: | DY-426/2011 | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | Przegląd: | 4/2023 | Lokalizacja: | Niemcy, Mendig, EDRE | Całkowity czas (TTAF): | 610 h | Cena: | € 128.000 (~ zł 554.342) | VAT wydzielony: | nie | Liczba pasażerów: | 2 | Lądowania: | 655 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | Rotax ULS 912 | Zasilanie/Moc: | 100 PS | Czas całkowity: | 470 h | TBO (hours): | 2000 h | TBO (years): | 12 yrs | Śmigło - Producent/Model: | Duc Swirl Propeller CFK 170 - 3 Blatt | Śmigło - Czas całkowity: | 610 h |
Awionika | AP, Dynon 100 und 120, Garmin 795, ELT
Anti-Kollision TRX 2000, ATR833, Garmin Transponder GTX330,
Garmin SL30 VOR und ILS,
AP deaktiviert. |
Inne uwagi | Einziehfahrwerk, AP, Dynon 100 und 120, Garmin 795, CFK-Rumpf, ELT
Rotax ULS 912 und Duc Swirl Propeller CFK 170 - 3 Blatt.
Besichtigung in Mendig EDRE
Anti-Kollision TRX 2000, ATR833, Garmin Transponder GTX330,
Garmin SL30 VOR und ILS,
Rettung Junkers Magnum, frisch geprüft
Werk-Nr. DY-426/2011.
Starke Beringer Bremse und große Räder.
AP deaktiviert.
Auflastung auf 600 kg möglich. |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|