|
Beechcraft Bonanza A 36 IFR, leider schon verkauft sorry already sold |
[SPRZEDANY] € 150.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Beechcraft | Model: | Bonanza A 36 IFR, leider schon verkauft sorry already sold | Rok produkcji: | 1980 | Nr. rejestracyjny: | D-reg | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany | Przegląd: | 4/2019 | Lokalizacja: | Niemcy | Całkowity czas (TTAF): | 1170 h | Cena: | € 150.000 (~ zł 650.595)[SPRZEDANY] | Cena netto: | zł 650.595 € 150.000 | Opodatkowany w UE: | nie | VAT wydzielony: | nie | Wszystkie szczególy |
Sprzedawca |
Carlos de Pilar Flugzeughandel www.carlos-de-pilar.de Postfach 1529 82157 Gräfelfing Niemcy
Tel.: [+49] - (0)89 - 8542303 Fax: [+49] - (0)89 - 853176 |
Kontakt do Sprzedawcy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Beechcraft | Model: | Bonanza A 36 IFR, leider schon verkauft sorry already sold | Rok produkcji: | 1980 | Nr. rejestracyjny: | D-reg | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany | Przegląd: | 4/2019 | Lokalizacja: | Niemcy | Całkowity czas (TTAF): | 1170 h | Cena: | € 150.000 (~ zł 650.595)[SPRZEDANY] | Cena netto: | zł 650.595 € 150.000 | Opodatkowany w UE: | nie | VAT wydzielony: | nie | Liczba pasażerów: | 1+5 | Lądowania: | 1099 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | Continental IO-520 | Czas całkowity: | 1170 h | TBO (hours): | 1700 h | Śmigło - Producent/Model: | 3 Blade | Śmigło - Czas 1: | 402 h SOH |
Opis/Charakterystyka silnika | 2.nd owner
original engine
compressions all above 68-75 out of 80
last Prop overhaul in 2003 |
Awionika | IFR Certified
Garmin GNS 530 with 8.3
King KX 165 A
Garmin GTX 330
ADF Collins
DME KING KN 63
Autopilot Flightdirector King KFC 200 with ALT Hold
Garmin GMA 340 Interkom Audiopanel
Stormscope
406 ELT |
Wyposażenie | Dual Controls, single l.h. Brake
Stobelights
Taxi+ LDG Lights
Fuel Flow meter
Avionics Master Switch
Standby electric Horizont
RMI
Flight Director
Standby Powerunit
Interkom |
Zewnętrze | original Paint, always hangared
god condition |
Wnętrze | original Seats and sidewalls, in good condition |
Inspection Status | fresh Annual Inspection in 4 /2019 |
Inne uwagi | except for one Taxiaccident with left the wing , this plane is accident free |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|