|
BRM Aero Bristell RG |
zł 737.363 € 175.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Typ szczególny: | Samolot ultralekki | Producent: | BRM Aero | Model: | Bristell RG | Rok produkcji: | 2019 | Nr. rejestracyjny: | 49ABR | Numer seryjny: | 127 | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | Przegląd: | 10/2024 | Lokalizacja: | Francja, Cessieu, LFKP | Całkowity czas (TTAF): | 372 h | Cena: | € 175.000 (~ zł 737.363) | Opodatkowany w UE: | tak | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Typ szczególny: | Samolot ultralekki | Producent: | BRM Aero | Model: | Bristell RG | Rok produkcji: | 2019 | Nr. rejestracyjny: | 49ABR | Numer seryjny: | 127 | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | Przegląd: | 10/2024 | Lokalizacja: | Francja, Cessieu, LFKP | Całkowity czas (TTAF): | 372 h | Cena: | € 175.000 (~ zł 737.363) | Opodatkowany w UE: | tak | Liczba pasażerów: | 1 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | Rotax 912 ULS2 | Numer seryjny: | 9573182 | Zasilanie/Moc: | 100 PS | Czas całkowity: | 372 h | TBO (hours): | 2000 h | Śmigło - Producent/Model: | FP-propeller VPH3 | Śmigło - Czas całkowity: | 372 h |
Opis/Charakterystyka silnika | All maintenance up to date. Last yearly maintenance oct 2024. |
Awionika | LSA up to date (validity)
• EFIS DYNON SKYVIEW HDX 1100 touchscreen + backup battery + wifi + USB port
• Autopilot with knob panel (QNH + altitude + track + LEVEL)
• Transponder TRIG TT22 on Dynon with shark type antenna
• VHF FUNKE ATR833 radio coupled with Dynon
• Standby WINTER altimeter and airspeed indicator - d 57 mm
• Pitot with angle of attack indication on Dynon
• Integrated SkyButler ventilated support for Ipad mini (Flight Plan transfer to Dynon)
• FLARM Anti-collision system (ADS-B) with 2 antennas (up and below)
• ELT KANAD 407 registered
• engine instr.: RPM - MAP - T oil - T cyl - P oil - P fuel - Fuel left - Fuel right - Voltmeter - Ammeter
• Electronic CO detector
• 2 USB ports |
Wyposażenie | First registration date Sept 2019
• Rotax 912-ULS2 - 372 hrs
• Oct 2024 last annual maintenance airframe + engine + propeller
• Accident free, always housed in a ventilated hangar
• Leisure use, no school, no rental, first owner / professional pilot
• Edge Performance injection with 32A auxiliary alternator
• FP-Propeller VPH3 constant-speed variable pitch propeller
• Colorstat on oil circuit
• 2 x 60 ltrs tanks with anti-vapor lock device
• Hydraulic retractable landing gear with 3 hatches / emergency release by opening a single valve
• BERINGER brakes on rudder pedals for pilot and pass with pressure distributor + 3 new Mitas B11 tires
• Parachute Stratos Magnum 601
• Electric trim
• Dual landing light + strobe + anti-collision
• Cabin heating and defogging
• Tinted canopy
• Survival cell (in case of rollover)
OTHERS/ADDITIONAL PARTS
• Li/Ion battery charger
• 2 protective covers (interior and travel)
• towbar
• 2 cabin side bags
• 2 trunks in the wings + travel bags
• safety net in the trunk |
Zewnętrze | Very clean, no scratches |
Modifications/Conversions | None |
Inspection Status | Up to date. Last yearly maintenance engine, hull and propeller october 2024 |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|