|
Cessna 152 |
zł 424.418 € 98.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Cessna | Model: | 152 | Rok produkcji: | 1980 | Nr. rejestracyjny: | SP-KSU (EASA-POLAND) | Numer seryjny: | 15284610 | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | Lokalizacja: | Portugalia | Całkowity czas (TTAF): | 9557 h | Cena: | € 98.000 (~ zł 424.418) | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Cessna | Model: | 152 | Rok produkcji: | 1980 | Nr. rejestracyjny: | SP-KSU (EASA-POLAND) | Numer seryjny: | 15284610 | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | Lokalizacja: | Portugalia | Całkowity czas (TTAF): | 9557 h | Cena: | € 98.000 (~ zł 424.418) |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | Lycoming O-235-L2C | Numer seryjny: | L-16276-15 | Czas całkowity: | 906 h | TBO (hours): | 2400 h | TBO (years): | 12 yrs | Last engine overhaul: | 04/2017 | Śmigło - Producent/Model: | McCauley 1A103/TCM6958 | Śmigło - Czas całkowity: | 863 h |
Opis/Charakterystyka silnika | ENGINE
Engine model - Lycoming O-235-L2C
Engine serial number - L-16276-15
Engine TBO - 2400h
Engine TSO - 906h
Last engine overhaul - 04/2017
Remaining hours on engine - 1494h
Remaining time on engine - Until 04/2029
PROPELLER
Propeller model - McCauley 1A103/TCM6958
Propeller serial number - R776712
Propeller TBO - 2000h
Last propeller overhaul - 11/2021
Remaining hours on propeller - 863h
Remaining time on propeller - 6 years TBO until 11/2027 |
Awionika | Glass cockpit - Aspen EFD 1000
NAV/COM1 - Garmin GTN 650
NAV/COM2 - Garmin GNC 255A
Audiopanel - Garmin GMA 342
Transponder - Garmin GTX 335
ADF - Bendix King KR87
Engine monitor - CGR-30P
ELT - Artex 345
DME - KN-62A |
Zewnętrze | Visual condition - 9/10
Re-paint - New paint 2017 |
Wnętrze | Visual condition - 10/10
Interior - Blue leather |
Inspection Status | Valid ARC
PART 145
Under CAMO
SID Inspection done
All AD's up to date |
Inne uwagi | Price + VAT (VAT rate depends of Buyer's status)
Worldwide delivery possible
No damage history
We offer this aircraft as exclusive broker - contact us for any questions
Aircraft Subject to Prior Sale or Removal from Market without Notice
Specification Subject to Verification by Purchaser
Specification based on information from Owner and documents from CAMO and AMO organizations |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|