|
Cirrus SR22 G1 |
zł 1.028.565 € 237.500 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Cirrus | Model: | SR22 G1 | Rok produkcji: | 2003 | Nr. rejestracyjny: | D-EEJT | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany | Przegląd: | 5/2023 | Lokalizacja: | Niemcy | Całkowity czas (TTAF): | 1375 h | Cena: | € 237.500 (~ zł 1.028.565) | Opodatkowany w UE: | tak | VAT wydzielony: | nie | Wszystkie szczególy |
Sprzedawca |
K-aircraft Jets & Props, Inh. Klaus Kuehl Imhofstr. 2b 86830 Schwabmuenchen Niemcy
Tel.: +49 (0)82329964961 |
Kontakt do Sprzedawcy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Cirrus | Model: | SR22 G1 | Rok produkcji: | 2003 | Nr. rejestracyjny: | D-EEJT | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany | Przegląd: | 5/2023 | Lokalizacja: | Niemcy | Całkowity czas (TTAF): | 1375 h | Cena: | € 237.500 (~ zł 1.028.565) | Opodatkowany w UE: | tak | VAT wydzielony: | nie | Liczba pasażerów: | 3 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | Continental IO-550-N | Zasilanie/Moc: | 310 PS | TBO (hours): | 2000 h | TBO (years): | 12 yrs | SNEW: | 1375 h | Śmigło - Producent/Model: | Hartzell PHC-J3YF-1RF, 3-blade | Śmigło - Czas 1: | 603 h SPOH |
Opis/Charakterystyka silnika | Engine: Continental IO-550-N, rated at 310 hp
TBO 2000 hr or 12 years recommended
1375 SN, last leak test 70/68/78/72/68/74 of 80 psi
Propeller: Hartzell PHC-J3YF-1RF, 3-blade
TBO 2400 hr or 6 years recommended
603 SPOH compl. in 2009 |
Awionika | PFD/MFD: Avidyne dual EXP5000C
Audio/Marker: Garmin GMS-345
COM/NAV/GPS: Garmin dual GNS-430W
Autopilot: Avidyne DFC90
Transponder: Garmin GTX-330
Stormscope: BFG WX500
DME: King KN-63
Traffic: Skywatch SKY-497
ELT: Artex ME406 |
Wyposażenie | Propeller de-ice
TKS System
4-place intercom
Tanis engine preheating system
EMAX Engine and Fuel Monitoring
Chart View
LED Position & Strobe Lights |
Zewnętrze | Allover White with Brown and Golden stripes in good condition (8 of 10) |
Wnętrze | Grey Leather Interior in good condition (8 of 10) |
Inspection Status | Annual: May
Maintenance: ARC valid until 20. August 2025. Last 100-hr inspection completed and CAPS overhauled at 1371 hours total time in August 2024. |
Inne uwagi | History
This SR22 was originally registered as N652BW and operated in the US until 2004. From 2005 to 2009 it was operaded in Luxembourg as LX-KID. N108CW was the registration from 2010 to 2020. It is D-registered since 2021.
Damage History: No known damage history.
Price Information
EUR 250.000,- private
Aircraft Subject to Prior Sale or Removal from Market without Notice. Specification Subject to Verification by Purchaser. |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|