|
Dehavilland TigerMoth DH82 |
zł 181.894 € 42.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Typ szczególny: | Samolot ultralekki Konstrukcja własna/Eksperymentalny | Producent: | Dehavilland | Model: | TigerMoth DH82 | Rok produkcji: | 2001 | Nr. rejestracyjny: | OK-GUP05 | Numer seryjny: | 1 | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | Przegląd: | 9/2022 | Lokalizacja: | Włochy, Castelnovo, LILF | Całkowity czas (TTAF): | 710 h | Cena: | € 42.000 (~ zł 181.894) | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Typ szczególny: | Samolot ultralekki Konstrukcja własna/Eksperymentalny | Producent: | Dehavilland | Model: | TigerMoth DH82 | Rok produkcji: | 2001 | Nr. rejestracyjny: | OK-GUP05 | Numer seryjny: | 1 | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | Przegląd: | 9/2022 | Lokalizacja: | Włochy, Castelnovo, LILF | Całkowity czas (TTAF): | 710 h | Cena: | € 42.000 (~ zł 181.894) | Liczba pasażerów: | 1 | Lądowania: | 1100 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | Valter Mikron Parmatechnik Rep. Ceca | Numer seryjny: | 113 | Zasilanie/Moc: | 75 PS | Czas całkowity: | 710 h | TBO (hours): | 500 h | Last engine overhaul: | 06/2019 | Śmigło - Producent/Model: | 1) Wollnerpropeller; 2) Woodcomp, Rep. Ceca | Śmigło - Czas całkowity: | 710 h |
Opis/Charakterystyka silnika | Motore aeronautico 4 cilindri in linea invertiti in presa diretta, 2500 ccm, 75hp, raffreddamento a l'aria |
Awionika | anemometro, altimetro, vario, RPM, HCT 4 cilindri, temp. olio, pressione olio, pressione del carburante, bussola, radio Filser, |
Wyposażenie | doppi comandi, fari atterraggio e anticollisione, installazione fumogeni, |
Zewnętrze | livrea mimetica RAF |
Modifications/Conversions | versione UL in scala 1:1 |
Inspection Status | ispezione annuale ispettore LAA Praga: l'aereo si trova in uno stato molto buono |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|