|
Dynaero MCR4 |
zł 471.878 € 110.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Typ szczególny: | Konstrukcja własna/Eksperymentalny | Producent: | Dynaero | Model: | MCR4 | Rok produkcji: | 2003 | Nr. rejestracyjny: | F-PAEL | Numer seryjny: | 006 | Cechy charakterystyczne: | Historia awarii | Przegląd: | 3/2024 | Lokalizacja: | Martynika, Fort de France, TFFF | Całkowity czas (TTAF): | 700 h | Cena: | € 110.000 (~ zł 471.878) | Opodatkowany w UE: | tak | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Typ szczególny: | Konstrukcja własna/Eksperymentalny | Producent: | Dynaero | Model: | MCR4 | Rok produkcji: | 2003 | Nr. rejestracyjny: | F-PAEL | Numer seryjny: | 006 | Cechy charakterystyczne: | Historia awarii | Przegląd: | 3/2024 | Lokalizacja: | Martynika, Fort de France, TFFF | Całkowity czas (TTAF): | 700 h | Cena: | € 110.000 (~ zł 471.878) | Opodatkowany w UE: | tak | Liczba pasażerów: | 4 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | Rotax | Zasilanie/Moc: | 100 PS | Czas całkowity: | 200 h | TBO (hours): | 2000 h | TBO (years): | 15 yrs | Last engine overhaul: | 09/2022 | SNEW: | 200 h | Śmigło - Producent/Model: | Eprop / Durandal 3 | Śmigło - Czas całkowity: | 320 h | Śmigło - Czas 1: | 320 h SNEW |
Opis/Charakterystyka silnika | Moteur ROTAX ULS2 100cv remplacé en 2022 suite ŕ la découverte d'une crick sur le précédent moteur. Allumage Igniteck et refroidissement séparé pour le régulateur Ducati.
Second moteur fonctionnel donné pour pičces |
Awionika | Mini Efis AvMap
Engibox pour les paramčtres moteurs
Volets électriques nouvelle génération avec commande Flybox
Jauges électroniques Flybox
Transpondeur ADSB-OUT TRIG TT22
Radio GPS Garmin avec PA deux axes (aux compensateurs) |
Wyposażenie | Réservoir 2x65l offrant 7h30 d'autonomie ŕ 115kts |
Zewnętrze | Peinture vernie blanc nacré 9/10 |
Wnętrze | Revętements de sičges en tissus 8/10 |
Modifications/Conversions | Remplacement de l'hélice pas Variable pour une E-Props, plus légčres et moins de maintenance en conservant les męmes performances. |
Inspection Status | CEN renouvelé valable jusqu'au 30 mars 2025 |
Inne uwagi | Parfait avion de voyage économique pouvant transporter 4 passagers + bagages pendant 4h.
Avion sous le régime de construction amateur, offrant la possibilité ŕ son propriétaire d'effectuer la maintenance lui męme avec des pičces non certifiés, et donc ŕ moindre coűt. |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|