|
Piper PA-32R-301T Turbo Saratoga SP |
zł 831.576 € 199.500 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Piper | Model: | PA-32R-301T Turbo Saratoga SP | Rok produkcji: | 1981 | Nr. rejestracyjny: | D-EHPR | Numer seryjny: | 32R-8129073 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Zawsze hangarowany | Przegląd: | 7/2024 | Lokalizacja: | Niemcy | Całkowity czas (TTAF): | 2610 h | Cena: | € 199.500 (~ zł 831.576) | Opodatkowany w UE: | nie | VAT wydzielony: | nie | Wszystkie szczególy |
Sprzedawca |
K-aircraft Jets & Props, Inh. Klaus Kuehl Imhofstr. 2b 86830 Schwabmuenchen Niemcy
Tel.: +49 (0)82329964961 |
Kontakt do Sprzedawcy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Piper | Model: | PA-32R-301T Turbo Saratoga SP | Rok produkcji: | 1981 | Nr. rejestracyjny: | D-EHPR | Numer seryjny: | 32R-8129073 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Zawsze hangarowany | Przegląd: | 7/2024 | Lokalizacja: | Niemcy | Całkowity czas (TTAF): | 2610 h | Cena: | € 199.500 (~ zł 831.576) | Opodatkowany w UE: | nie | VAT wydzielony: | nie |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | Lycoming TIO-540-S1AD | Zasilanie/Moc: | 300 PS | TBO (hours): | 1800 h | TBO (years): | 12 yrs | Last engine overhaul: | 02/1998 | SMOH: | 558 h | Śmigło - Producent/Model: | Hartzell HC-E3YR-1RF/F7673DR-0, 3-blade | Śmigło - Czas 1: | 286 h SPOH |
Opis/Charakterystyka silnika | Engine
Lycoming TIO-540-S1AD, rated at 300 hp
TBO 1800 hr or 12 years recommended
558 SMOH, compl. in 02/1998
leak test: 74 / 76 / 74 / 76 / 76 / 76 of 80 psi
Propeller
Hartzell HC-E3YR-1RF/F7673DR-0, 3-blade
TBO 2000 hr or 6 years recommended
286 SPOH compl. 04/2005 |
Awionika | Audio/Marker: Garmin GMA-340
COM/NAV/GPS: Garmin dual GNS-430
Transponder: Garmin GTX-330
Autopilot: King KFC-200
ADF: King KR-87
DME: King KN-62A
ELT: Kannad 406AF-Compact |
Wyposażenie | Intercom
Strobe lights
LED landing light
Oxygen system (not serviced)
Special paint scheme
OAT indicator
400 Liter fuel tanks |
Zewnętrze | All over Red with Silver stripes in "like new" condition (9 of 10) |
Wnętrze | Light Grey leather interior in excellent condition (6 of 10) |
Inspection Status | Annual: July
Maintenance: ARC valid until 08. July 2025. Last 100-hr inspection completed in July 2024. |
Inne uwagi | History
Current owner owns this aircraft since 2005. He got the aircraft painted, new upholstery, and a new windsceen in 2020. 1993 the US registration N959CJ was cancelled with the note that the aircraft is exported to Germany. The aircraft has no known damage history.
Aircraft Subject to Prior Sale or Removal from Market without Notice. Specification Subject to Verification by Purchaser. |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|