|
Pulsar Standard version |
zł 193.073 € 45.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Typ szczególny: | Samolot ultralekki Konstrukcja własna/Eksperymentalny | Producent: | Pulsar | Model: | Standard version | Rok produkcji: | 1995 | Nr. rejestracyjny: | N-8105X (USA) | Numer seryjny: | 246 | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | Lokalizacja: | Portugalia, Lisbon, Private | Całkowity czas (TTAF): | 295 h | Cena: | € 45.000 (~ zł 193.073) | Opodatkowany w UE: | tak | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Typ szczególny: | Samolot ultralekki Konstrukcja własna/Eksperymentalny | Producent: | Pulsar | Model: | Standard version | Rok produkcji: | 1995 | Nr. rejestracyjny: | N-8105X (USA) | Numer seryjny: | 246 | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | Lokalizacja: | Portugalia, Lisbon, Private | Całkowity czas (TTAF): | 295 h | Cena: | € 45.000 (~ zł 193.073) | Opodatkowany w UE: | tak | Liczba pasażerów: | 2 | Lądowania: | 850 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | ROTAX | Zasilanie/Moc: | 70 PS | Czas całkowity: | 300 h | TBO (hours): | 20 h | TBO (years): | 1 yrs | Last engine overhaul: | 07/2022 | Śmigło - Producent/Model: | Original from manufacturer in wood | Śmigło - Czas całkowity: | 60 h | Śmigło - Czas 1: | 60 h |
Opis/Charakterystyka silnika | PULSAR -Rotax engine, 2 SEATER, PRIVATE EXPERIMENTAL AIRPLANE.
Tail dragger. Fixed wheel train.
Looks like a fighter plane...
SUN & FUN CHAMPION, BEST CONSTRUCTION AND WORKMANSHIP, 2 years
FUN TO FLY, VERY ECONOMIC ON GASOLINE, MAX 8 LITER.
MAX SPEED 350KMS/HR, done at 1000ft
Perfect condition, no acidents,
EU taxes paid , ready for sale and use.
All that has to be changed is the 12V battery.
Few scratches on the paint,easy to solve,or re-paint all. |
Awionika | - standard equipment for VFR flying, and up to 12000ft. |
Wyposażenie | Standard equipment for VFR with Radio
Included trailer for local transport. |
Zewnętrze | Very clean airplane...
Nothing to do but fly...
Normal verifications before flying. |
Wnętrze | 2 fantastic seats with 4 position seat belts. |
Modifications/Conversions | None |
Inspection Status | Can be done anywhere,99% airworthy, and certified for an experimental
aircraft.
Few of a kind, required more than 800 working to build and tested by
by airplane professional in Pensylvania-USA |
Inne uwagi | Professional paint job.
Possible to convert to tricycle. |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|