|
Robin DR400/140B Dauphin |
zł 291.781 € 70.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Robin | Model: | DR400/140B Dauphin | Rok produkcji: | 1984 | Nr. rejestracyjny: | D-EKDH | Numer seryjny: | 1644 | Przegląd: | 11/2024 | Lokalizacja: | Niemcy | Całkowity czas (TTAF): | 2055 h | Cena: | € 70.000 (~ zł 291.781) | Opodatkowany w UE: | nie | VAT wydzielony: | nie | Wszystkie szczególy |
Sprzedawca |
K-aircraft Jets & Props, Inh. Klaus Kuehl Imhofstr. 2b 86830 Schwabmuenchen Niemcy
Tel.: +49 (0)82329964961 |
Kontakt do Sprzedawcy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Robin | Model: | DR400/140B Dauphin | Rok produkcji: | 1984 | Nr. rejestracyjny: | D-EKDH | Numer seryjny: | 1644 | Przegląd: | 11/2024 | Lokalizacja: | Niemcy | Całkowity czas (TTAF): | 2055 h | Cena: | € 70.000 (~ zł 291.781) | Opodatkowany w UE: | nie | VAT wydzielony: | nie |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | Lycoming O-320-D2A | Zasilanie/Moc: | 160 PS | TBO (hours): | 2000 h | TBO (years): | 12 yrs | SMOH: | 1151 h | Śmigło - Producent/Model: | Sensenich M74DM6S5-2-64, 2-blade | Śmigło - Czas 1: | 1151 h SPOH |
Opis/Charakterystyka silnika | Engine:
Lycoming O-320-D2A, rated at 160 hp
TBO 2000 hr or 12 years recommended
1151 SMOH compl. in 1994
last leak test: 71 / 76 / 73 / 76 of 80 psi
Propeller:
Sensenich M74DM6S5-2-64, 2-blade
TBO 2000 hr
1151 SPOH compl. in 1994 |
Awionika | COM: Becker AR6201
Transponder: Becker BXP6401-2
GPS: Garmin aera 795
ELT: Artex AK-451
ADI: Garmin G5 AI
HSI: Garmin G5 HSI
OAT Adapter: Garmin GAD-13
Magnetometer: Garmin GMU-11
Autopilot: Century Century 1 |
Wyposażenie | Intercom
Davtron Chronometer
160 liter fuel tanks
Landing & Taxi Light
Wheel fairings
Digital logbooks |
Zewnętrze | Allover White with Red stripes in very good condition (7-8 of 10) |
Wnętrze | Red fabric interior in very good condition (7-8 of 10) |
Inspection Status | Annual: November
Maintenance: ARC valid until 29. November 2025. Last 100-hr inspection completed in November 2024 at 2050 TT. |
Inne uwagi | History
Since new in Germany. 6th owner since new. A very reputable maintenance station installed the more powerful engine and a new propeller after hard landing in 1994. Complete digital maintenance logbooks available!
Damage History
Hard landing following nose wheel repair, installation of new propeller, and 160 hp engine in 1992.
Aircraft Subject to Prior Sale or Removal from Market without Notice. Specification Subject to Verification by Purchaser. |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|