|
Pilatus PC-12NG |
zł 20.399.290 US$ 4.975.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot turbośmigłowy | Producent: | Pilatus | Model: | PC-12NG | Rok produkcji: | 2017 | Nr. rejestracyjny: | D-FALC | Numer seryjny: | 1689 | Lokalizacja: | Niemcy | Całkowity czas (TTAF): | 1975 h | Cena: | US$ 4.975.000 (~ zł 20.399.290) | Wszystkie szczególy |
Sprzedawca |
BAS Business Aviation Services GmbH Stollenweg 12 78655 Dunningen Niemcy
Tel.: +49 (0)7403-914 04 66 Fax: +49 (0)7403-914 04 67 Tel. kom.: +49(0)160-977 309 23 |
Kontakt do Sprzedawcy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot turbośmigłowy | Producent: | Pilatus | Model: | PC-12NG | Rok produkcji: | 2017 | Nr. rejestracyjny: | D-FALC | Numer seryjny: | 1689 | Lokalizacja: | Niemcy | Całkowity czas (TTAF): | 1975 h | Cena: | US$ 4.975.000 (~ zł 20.399.290) | Liczba pasażerów: | 8 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | Pratt & Whitney PT6A-67P | Zasilanie/Moc: | 1200 PS | Czas całkowity: | 1975 h | Śmigło - Producent/Model: | Hartzell | Śmigło - Czas całkowity: | 1975 h |
Opis/Charakterystyka silnika | TBO Interval 3.500 h, fresh HSI (@1.750hrs performed)
max. 1.560 nm Range, max. Cruise 280KTAS, max FL 300, short field performance |
Awionika | Honeywell Primus Apex Suite, 4 screen EFIS with Synthetic Vision, Dual FMS, TCAS, TAWS, Weather Radar, Stormscope, CVR, wireless connected Flightdeck, Dual Chart link |
Wyposażenie | Highlights:
Dual FMS, Synthetic Vision, EFIS with TAWS, TCAS, WAAS (LPV), ADS-B, on-board Internet and Satphone, Dropdown Oxygen Upgrade (certifies for higher Altitutes), fresh Engine HIS, Executive Interior (BMW Design) |
Zewnętrze | Silver Metallic with anthracite lower Fuselage |
Wnętrze | BMW Design Interior with Six (6+2) executive seating in beige cream multicolor leather, Four (4) Club and two (2) fwd. facing Seats with footrests plus 2 Flip Seats, brown wood veneer, 330 Cubic Feed stand up Cabin, Pax and Cargo Door, interchangeable Seats, on-board Internet (Aerowave 100) and Satphone (Iridium Antenna) |
Inspection Status | Maintenance:
Fresh Engine HSI (Hot Section Inspection); tracked on CAMP
Certifications:
RVSM, B-RNAV / P-RNAV, WAAS with LPV, ADS-B, Steep Approach |
Inne uwagi | AC based in Germany, No NCC Approval (EASA) required, AC can be operated IFR commercial |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|